Categoriile noastre

Lac spray Stardust Bike pentru biciclete, lucios și mat, de înaltă rezistență

Produs nou

Spray cu două componente de înaltă rezistență pentru biciclete

Gama Stardust Bike de acoperire din care să alegeți:

BIKE-830       UHS TOPCOAT
BIKE-821      TOPCOAT SATINAT
BIKE-822     TOPCOAT EXTRA MAT
BIKE-FLEX      TOPCOAT FLEXIBIL
BIKE-8010      1K TOPCOAT
BIKE-P510     TOPCOAT CARBON
BIKE-UV        TOPCOAT ANTI-UV

> Voir descriptif complet

- +

check Plus que 3500 en stock !

29,75€Taxă inclusă

Paiement securisé avec :logopaiement
 
Informatii

Un strat superior pentru biciclete este stratul final, transparent.
Aplicat peste vopseaua de bază, acest strat superior poate fi lucios, satinat sau mat și are o dublă funcție:
protectia sistemului de vopsea* si a cadrului, impotriva abraziunii, socurilor, oxidarii, UV, precum si aspectului estetic al luciului*.
Vă invităm să citiți definiția „sistemului de vopsea” din partea de jos a paginii pentru a înțelege cel mai bun mod de a obține o vopsea rezistentă și de lungă durată

Gama de lacuri de finisare cu spray STARDUST® BIKE
Oferim mai multe variante de acoperire cu spray pentru biciclete în funcție de cerințele fiecăruia, fie că este vorba de biciclete de șosea, biciclete de fond sau biciclete de teren.
Topcoats-urile 2K STARDUST BIKES sunt straturi spray bicomponente* pe baza de solvent, includ un intaritor, si sunt de unica folosinta, permit o grosime si o rezistenta mult mai mare decat lacurile clasice 1K. Sunt aceleași cu cele folosite în lumea mașinilor/motocicletelor.
Un strat de suprafață STARDUST® 2K Spray pentru biciclete se întărește prin polimerizare chimică, în timp ce un strat superior de 1K se întărește pur și simplu prin uscare și evaporare cu aer.

Referințe StardustBike

Desemnare

tip

UHS

Strat superior pentru biciclete UHS de înaltă strălucire

2K

Strat de suprafață cu conținut ridicat de solide, luciu peste 95°, luciu durabil peste 10 ani.
Rezistență excelentă la zgârieturi și ușurință în aplicare.
Timp de uscare: uscare completă : 12-24 ore

FLEX

Strat de acoperire anti-șoc Flex

2K

Strat de acoperire UHS lucios flexibil anti-ciobire, luciu și rezistență excelente. Recomandat pentru biciclete de fond și condiții extreme, inclusiv proeminențe de piatră și pietriș.
Timp de uscare : uscare completă : 12-24 ore

ST822

Strat de acoperire mat

Primul strat de finisare cu spray mat.

Carbon

Topcoat pentru carbon

2K

Strat de finisare lucios cu aderență directă carbon brut brut.
Timp de uscare : uscare completă : 12 ore

UV

Strat de acoperire anti-UV

2K

Lac lucios special ranforsat cu anti UV, pentru a proteja culorile fragile. Absoarbe și blochează o mare parte a razelor UV.
Timp de uscare : uscare completă: 12-24 ore

1K

Strat de finisare lucios 8010

1K

Strat de suprafață rapid monocomponent. Acoperire și grosime excelente. Stralucire mare, uscare ultra rapida, aderenta directa pe metale cu exceptia cromului. Reutilizabil.
Timp de uscare : uscare completă : 1-2 ore

Spray-uri cu aerosoli livrate cu duze rotunde

Acoperire de acoperire a cutiei de aerosoli pentru o bicicletă


Este nevoie de 1 până la 2 cutii cu spray pentru a picta un cadru de bicicletă.
Lacuirea cu o singura cutie de aerosoli este posibila, atata timp cat se evita pierderile in timpul aplicarii pe suprafetele tubulare ale cadrului.
Conținutul de lichid (topcoat + întăritor) al unei cutii de aerosoli de 400 ml este de 150 ml. Cantitatea rămasă este gaz.

Aplicarea stratului de acoperire cu spray pe o bicicletă


Un strat superior se aplică fie pe

  • vopsea neslefuita proaspat aplicata (pentru mai putin de 30 de minute) sau
  • uscat și șlefuit cu P500. Dacă doriți să șlefuiți mai fin, garanția unei bune performanțe nu mai este asigurată.

Un strat de suprafață se aplică întotdeauna în 2 straturi, cu un anumit interval de timp pentru a permite primului strat să se „întărească” și să evite picăturile.
Intervalul de timp este de 7 până la 10 minute în mod ideal, în funcție de temperatură.
Nu este recomandat să lăcuți mai mult de 2 straturi în timpul procesului de lăcuire, deoarece acest lucru va scădea nivelul de strălucire, mai degrabă decât îl va crește.

Un strat de acoperire cu spray Stardust Bike are la bază un buton care trebuie apăsat pentru a afecta spray-ul de aerosoli: apăsați butonul roșu de mai multe ori până când este complet apăsat, apoi agitați spray-ul de aerosoli timp de 30 de secunde. De preferință așteptați 2 minute înainte de utilizare.
Folosiți stratul superior în 30 de minute după apăsarea butonului.

Rezistență la impact și risc de delaminare


Straturile de finisare Stardust Bike 2K sunt rezistente la orice: apa, detergenti, chimicale si combustibili, zgarieturi si frecare, nu ingalbenesc.
Pentru a rezista la zgârieturi, un strat de acoperire pentru biciclete trebuie să fie fie foarte dur, fie flexibil.
Cu expunerea constantă la așchii de piatră, un strat de acoperire dur se poate rupe și crăpa.
Pentru a remedia acest lucru, straturile de finisare Stardust Bike FLEX UHS conțin aditivi plastifianți și elastici, la fel ca barele de protecție pentru camioane, pentru a absorbi impactul fără a se rupe.

Delaminări:


Niciun strat superior nu se desprinde spontan sau după un șoc. Dacă apare o delaminare, cauza este o aplicare proastă:
Fie suportul nu este potrivit pentru acest strat superior (plastic, carbon, aluminiu...)
Sau stratul de finisare a fost aplicat peste o vopsea sau grund neslefuit corespunzător.
Dacă stratul superior se desprinde cu vopsea, atunci defectul de aderență este între vopsea și bază.

Vârf pentru tehnica de lăcuire cu un spray de aerosoli


Aplicați un strat lucios într-o mișcare înainte și înapoi, ținând spray-ul la 15 cm distanță de cadrul bicicletei. Păstrați întotdeauna spray-ul în mișcare. Cheia unei lustruiri reușite este aplicarea cantității maxime: prea puțină lustruire va avea ca rezultat o suprafață lipsită de strălucire sau „coajă de portocală”, iar prea multă lustruire va duce la picături.
Vă recomandăm să folosiți mânerul nostru de pulverizare cu aerosoli, disponibil în partea de jos a paginii.
Nu lăcuiți pe vreme umedă, altfel strălucirea se va pierde în timpul procesului de uscare.
Pentru a evita praful și murdăria în timpul uscării, alegeți o zi fără vânt și umeziți podeaua și pereții din jur.
Lac de preferință la o temperatură de 15 până la 25°C.

* Definiția „ sistem de vopsea ”


Aceasta se referă la un proces compus din etape și tehnici de alcătuire a acoperirii (pe un cadru de bicicletă din metal, aluminiu, carbon), servind atât ca protecție a cadrului (oxidare), cât și ca finisaj estetic și decorativ.
Exemplu: grund + vopsea + strat de finisare

Numim „ sistem 1K ” toate sistemele care implică o vopsea de bază + un strat de finisare.
În schimb, o vopsea bicomponentă (2K) este atât vopsea, cât și stratul superior, într-o singură etapă.

Sistemele 1K sunt folosite în lumea vopsirii bicicletelor, precum și în industria auto.
Într-un sistem 1K :
Vopseaua de bază este monocomponentă (1K)
Stratul superior este bicomponent (2K)

Se folosesc aceleasi vopsele iar rezistenta sistemului este asigurata de stratul de finisare.

Cum elimin picăturile de pe un strat superior?

Dacă ați supraîncărcat sau lăcuit la o temperatură prea scăzută, stratul de finisare „alunecă” și formează picături.
Pentru a repara aceste defecte, picăturile trebuie lăsate să se întărească câteva zile. Apoi, puteți șlefui cu apă și o hârtie abrazivă P500, folosind o mișcare de rotație ușoară, pe partea superioară a picăturii. Este important să folosiți o mini pană, iar pentru aceasta puteți folosi o radieră plată.
Apoi, lăcuiți zona, sau lăcuiți întregul cadru, curățat în prealabil cu P500.

Siguranță :
Produse inflamabile și nocive. Asigurați-vă că citiți fișele cu date de siguranță înainte de utilizare.
Lucrați întotdeauna cu o extracție/circulare suficientă a aerului și cu o mască de vopsea.


Accesorii

27 other products in the same category

Recently Viewed

Menu